Поиск

Поделитесь ссылкой

Наша рассылка

«Факты о сетевом
маркетинге»
Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Архив записей

Статистика

Запитання - відповіді:

Угода

1. Як стати дистриб’ютором?

Щоб стати дистриб’ютором ФМ Груп, необхідно: 
- заповнити бланк договору про прийняття до клубу ФМ Груп. Зареєструватись можна через інтернет (онлайн реєстрація), скинути договір по факсу, поштою. Напротязі 3-х тижнів придбати стартовий набір.

2. Чи можна зареєструватись без придбання стартового набору?

Можна зареєструватись, але на протязі 3 тижнів необхідно придбати один із 3 стартових наборів ( 20 шт.,100 шт, 160шт.)

3. Чи можна заключити договір, якщо мені 16 років?

Тільки після 16 років, при наявності паспорта.

4. Як правильно заповнити договір?

В договорі обов’язково потрібно вказати дані Вашого спонсора (прізвище, номер дистриб’ютора), Ваші особисті дані (ПІБ, серію і номер паспорта, адресу проживання,телефон). Договір має бути підписаний Вами і Вашим спонсором. Перший екземпляр договору, необхідно в термін до 1 місяця, передати в Центральний офіс ФМ Груп у Львові, другий і третій залишається у дистриб’ютора та спонсора.

5. Як зареєструвати людину в іншому місті?

Для того, щоб зареєструвати людину в іншому місті, потрібно придбати для неї бланк договору, заповнити його персональними даними спонсора і дистриб’ютора. Заповнений договір вислати факсом в Центральний офіс ФМ Груп у Львові або відсканувати та переслати електронною поштою. Можлива реєстрація в онлайні, тобто реєстрацію проводити в інтернеті, в закладці реєстрація, вносити всі дані з договору у бланк в інтернеті. До одного місяця оригінал підписаного договору переслати до Центрального офісу ФМ Груп у Львові. Протягом 3 тижнів придбати стартовий набір. 

6. Чи можна змінити спонсора?

Ні, це неможливо. Якщо з якихось причин Вас не влаштовує Ваш спонсор, то зверніться по допомогу до спонсора, який знаходиться на рівень вище (спонсор Вашого спонсора і т.д.).

7. Чи можна мати два і більше контрактів?

Ні, це заборонено правилами компанії. При виявленні подвійної реєстрації, два договори будуть заблоковані. Ви можете анулювати діючий договір і через 6 місяців зареєструватись знову.

8. Як я можу анулювати договір?

Для цього потрібно передати письмову заяву в FM GROUP WORLD. Це можна зробити через ФМ Груп Україна. Знову зареєструватись можна через 6 місяців, але на письмову вимогу FM GROUP WORLD може зменшити термін.

9. Як перевести договір на обслуговування в іншу країну?

Для цього необхідно заповнити відповідну заяву і передати в FM GROUP WORLD.

10. Чи передається бізнес ФМ у спадщину. Чи можна його продати або подарувати?

Так, звичайно. При цьому порядок оформлення аналогічний до операцій з будь-яким іншим об’єктом власності.


Товари

11. Чи є сертифікати на продукцію?

В Україні на парфуми не потрібно мати сертифікатів, достатньо мати гігієнічні висновки. Копії гігієнічних висновків, завірених "мокрою" печаткою, Ви можете замовити в Центральному офісі ФМ Груп у Львові, а також завантажити з сайту.

12. Як замовити продукцію?

Дистриб
ютор має можливість замовити продукцію по телефону, факсом, по Skype, по електронній пошті, всю цю інформацію дистрибютори отримують при реєстрації.
Після цього оператор опрацьовує замовлення, зв’язується з дистриб’ютором, повідомляє фактичну суму на оплату замовлення, реквізити для оплати та домовляється про форму доставки посилки.

13. Як здійснюється доставка продукції?

Доставка здійснюється кур’єрською службою доставки, поштою, маршрутними таксі, потягом.

У момент отриманні посилки ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно:

1) уважно перевірити цілісність посилки

2) звірити наявність товару в посилці з рахунком-фактурою біля представника кур’єрської служби

3) при виявленні розбіжностей скласти акт недостачі, в якому має бути вказано номер фактури по якій є недостача та найменування товару який відсутній у посилці та підписи обох сторін, звернутися в офіс фірми ФМ Груп протягом трьох календарних днів для вирішення питання недостачі.


14. Чи можу я обміняти продукцію, якщо її в мене не купили?

Ні, це не являється важливою причиною повернення.

15. Чи можна повернути браковану продукцію?

Так, можна. Не пізніше 7 днів від дати відправки.

16. Як можна повернути браковану продукції?

Повернення відбувається такою ж службою доставки, якою посилка відправлялась дистриб’ютору. Отримати продукцію, в обмін на браковану, можна при наступному замовленні, тільки після отримання офісом бракованого товару. При поверненні бракованого товару просимо вкласти у посилку повідомлення із реєстраційним номером, ПІБ, контактний телефон, причину повернення. Після отримання офісом бракованої продукції, працівник офісу обов’язково повідомляє дистриб’ютора про отримання продукції.

17. Чи буде поновлюватись асортимент?

Поновлення асортименту проходить постійно.

18. В моєму стартовому наборі немає пробників із феромонами. Що робити?

Пробників з феромонами не існує, так як феромони не змінюють аромат парфумів

19. Чому пробірки пробників не заповнені повністю?

Місткість пробників 1,4 мл., а це менше ніж об
єм пробірки.


Робота

20. Якими інструментами в роботі ми користуємось?

Стартовий набір з пробниками, каталог продукції, каталог з косметикою, маркетинговий план, список ароматів, прайс для консультанта, прайс з цінами для продажу, DVD-диск, тестові папірці. Все це Ви можете придбати як із стартовим набором так і окремо. Тестові папірці в стартовий набір не входять.

21. Чи проводить фірма навчання дистриб’юторів?

Систематичні навчання проводять лідери. Фірма проводить, орієнтовно 1 раз в квартал, офіційні презентації, семінари та зустрічі з дистриб’юторами. Представники фірми приймають участь у семінарах, організованих лідерами в інших містах.

22. Який мінімальний рівень активності (особистих покупок) повинен здійснювати дистриб’ютор?

Щоб залишатись активним дистриб’ютором, необхідно за рік купити продукції на 105 ПВ. Щоб отримати комісійні за місяць, потрібно в цьому місяці зробити замовлення мінімум на 34,42 ПВ. В розділі сайту "Прайс-лист" можна побачити кількість балів за проданий парфум, виходить щоб отримати комісійні Вам достатньо продати 1-2 парфуми на місяць - з цим впорається кожен.

23. Скільки людей можна підписати в першу лінію?

Необмежено

24. Коли здійснюється виплата комісійних?

Нарахування до 05 числа кожного місяця,наступного за звітним, а виплата – після 15.

25. Як я можу забрати комісійні?

Ви можете використовувати як знижку (максимум 50%) при оплаті за товар, або замовити кошти на свій розрахунковий рахунок в Банку, якщо Ви СПД.

26. Де територіально я маю право працювати?

Як дистриб’ютор ФМ Груп, Ви можете працювати в будь-якому місці будь-якої країни, де відкриті офіційні представництва ФМ.

27. Чи проводить фірма акції?

Так, про діючі акції Ви завжди можете дізнатись у свого спонсора або на головній сторінці сайту.